Gezonde Maaltijd Met Kip | Uniek Afslank Recept!

gezonde maaltijd met kip

Wil je een gezonde maaltijd met kip maken? Ik deel een recept om je vingers bij af te likken! De smaak is ontzettend lekker en je staat niet langer dan 20 minuten in de keuken. Ideaal toch!

Gezonde maaltijd met kip

Een enorme aanrader als je het mij vraag. Afgelopen week heb ik dit recept gemaakt en ik dacht gelijk aan DELEN! De verschillende ingrediënten zijn precies op elkaar afgestemd.

Hierdoor ontstaat een smaak waar je van blijft genieten. Voordat ik het complete recept met je deel, lees je eerst hoe gezond deze maaltijd met kip is.

TIP: ”Wil je graag een koolhydraatarm dieet volgen? Maak dan gebruik van het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma! De recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden! Daarnaast val je gemiddeld 2 kg per week af!”.  Bekijk Hier Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma>>>

Is een maaltijd met kip gezond?

Kip bevat een hoop gezonde voedingsstoffen. Tevens is kip enorm eiwitrijk. Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren.

Je lichaam kan eiwitten niet opslaan en daarom heb je dagelijks eiwitten nodig. Heb je een actieve levensstijl dan doe je er goed aan, om eiwitrijke voeding te eten.

De groente die je in dit recept gebruikt zijn rijk aan vitamine, mineralen en antioxidanten. De aanwezige vitamines zijn A, B1, B2, B6, B11, B12, C en D. De mineralen in dit recept zijn kalium, calcium, ijzer, magnesium, fosfor, koper, zink en natrium.

De voedingswaarden

De voedingswaarden zijn per portie. Dit recept is bedoeld voor 1 persoon. Ben je met meerdere verdubbel dan eenvoudig het aantal ingrediënten.

Aantal calorieën: 315
Koolhydraten: 7 gram
Eiwitten: 36 gram
Vetten: 6 gram

Wat heb je nodig?

gezonde maaltijd met kip

– 100 gram kipfilet
– Bosui (3 stengels)
– 1 halve courgette
– één rode paprika
– 1 eetlepel crème fraîche
– 1 eetlepel magere yoghurt
– 50 gram rucola
– oflijfolie
– peper
– snufje zout
– je eigen favoriete kruiden
– fetta (optioneel)

Hoe maak je een gezonde maaltijd met kip?

1. Snij de kipfilet in stukjes. Zet een pan op het vuur met olijfolie en voeg de kip toe. Je kunt de kruiden uit het recept gebruiken of kruiden die je zelf lekker vind.

2. Terwijl de kip gaar bakt snij je ondertussen de groenten. Doe de gesneden groenten in een wokpan en wok de groente knapperig gaar.

3. Neem een groot bord en voeg de stukjes kip met groente samen. Doe er 1 eetlepel crème fraîche en yoghurt bij. Voor het garneren kun je fetta gebruiken. Geniet van je gezonde maaltijd met kip!

Meer gezonde maaltijden dankzij het 50 Dagen Programma!

Wil je graag meer gezonde recepten, dan raad ik je het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma aan. Dit programma bevat 50 complete dagmenu’s met ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. De Recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden.

Het voordeel van dit 50 dagen programma is dat je anders gaat eten en niet minder! Geen honger lijden dus!!

Daarnaast kun je het koolhydraatarm 50 dagen programma met 100% afslank garantie gebruiken. Val je namelijk niet af, krijg je gewoon je geld terug.   Open Hier Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma >>>

Heb je nog vragen over het recept of het dieet programma dat ik met je deel, laat dan onderaan in dit artikel een reactie achter. Ook lees je hier vragen en ervaringen van anderen.

koolhydraatarme salade met tonijn

 

Lees ook:

Zo Maak Je De Lekkerste Kokos Pannenkoeken >>>

Slaapproblemen? Zo Kom Je Er Wel Degelijk Vanaf >>>

Storytel Review & Ervaringen – Wat Vind Ik Van Storytel? >>>

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *