Zo maak je de lekkerste kokos pannenkoeken!

kokos pannenkoeken

Laatste update: juli 2018 | 2 reacties
Wil je zelf kokos pannenkoeken maken? Weet waar je aan begint! De smaak is echt super lekker en het blijft niet bij eentje! Gelukkig zijn deze kokos pannenkoeken koolhydraatarm. Geniet ervan!

TIP: ”Wil je graag een koolhydraatarm dieet volgen? Maak dan gebruik van het Koolhydraatarm Weekmenu! De recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden! Daarnaast val je gemiddeld 2 kg per week af!”.  >>  Bekijk hier het Koolhydraatarm Weekmenu

Kokos pannenkoeken

Ik ben dol pannenkoeken. Ik durf te wedden dat jij er ook niet vies van bent :-). Regelmatig experimenteer ik met allerlei ingrediënten.

Naast de rommel die ik maak ontstaan er gelukkig de lekkerste recepten. Deze kokos pannenkoeken heb ik afgelopen week gemaakt en het is hoog tijd om dit recept met je te delen!

Zijn kokos pannenkoeken gezond?

Kant en klare pannenkoeken uit de supermarkt bevatten helaas een heleboel suiker. Deze kokos pannenkoeken zijn koolhydraatarm en dat betekent dat er veel minder suikers aanwezig zijn.

Ze passen dan ook perfect in een koolhydraatarm dieet! Pannenkoeken zijn eiwitrijk en dat is goed voor je spieren. De aanwezige vitamines zijn A, B1, B2, B6, B11, B12, C en D. Aminozuren in dit recept zijn kalium, calcium, natrium, ijzer, fosfor, magnesium, koper en zink.

De voedingswaarden

De ingrediënten zijn goed voor 12 pannenkoeken. De voedingswaarden zijn per pannenkoek. Of je ze wilt delen laat ik helemaal aan jouzelf over :-).

  • Aantal calorieën 40
  • Eiwitten 2 gram
  • Koolhydraten 1,8 gram
  • Vetten 3 gram

Wat heb je nodig?

kokos pannenkoeken

– 3 Eetlepels kokosmelk
– 2 Eieren (maat L)
– 1/2 Banaan (geprakt)
– 1 1/2 eetlepel kokosmeel
– 3/4 theelepel bakboeder
– 1/2 theelepel kaneel
– 1/2 theelepel vanille aroma

Hoe maak je kokos pannenkoeken?

1. Neem een grote kom en meng de kokosmelk, eieren, vanille aroma en banaan door elkaar. In een andere kom meng je de kokosmeel, bakpoeder en kaneel. LET OP: Voeg het meelmengsel bij het eimengsel en roer het tot een glad beslag.

2. Neem een koekenpan of pannenkoeken pan. Verwarm de pan met boter en voeg een eetlepel beslag toe. Er ontstaan bubbels en op dat moment draai je de pannenkoek om. Laat de pannenkoek ongeveer 30 seconden bakken en herhaal deze stap met het overige beslag.

3. Eet smakelijk!

Afvallen dankzij het Koolhydraatarm Weekmenu

Wil je graag meer gezonde koolhydraatarme recepten, dan raad ik je het Koolhydraatarm Weekmenu aan. Dit programma bevat 30 complete dagmenu’s met ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. De Recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden.

Het voordeel van het Koolhydraatarm Weekmenu is dat je anders gaat eten en niet minder! Geen honger lijden dus!!

Daarnaast kun je het Koolhydraatarm Weekmenu met 100% afslank garantie gebruiken. Val je namelijk niet af, krijg je gewoon je geld terug.   Open hier het Koolhydraatarm Weekmenu >>>

Heb je nog vragen over het recept of het dieet programma dat ik met je deel, laat dan onderaan in dit artikel een reactie achter. Ook lees je hier vragen en ervaringen van anderen.

vleessalade

 

Lees ook:

Het Meeste Gemaakt Afslank Recept Vind Je Hier >>>

Dit Zijn De Beste Eiwitshakes Voor Vrouwen >>>

Maak De Lekkerste Koolhydraatarme IJsjes >>>

2 thoughts on “Zo maak je de lekkerste kokos pannenkoeken!”

  1. Wat een leuk recept! Ga ik straks proberen. Heb ook het Simpel Slank programma zojuist gekocht. Ziet er veel belovend uit. Hoop dat ik voor de zomer nog een aantal kilo afval!

    1. Wat leuk om te lezen dat je het recept vandaag gaat maken!
      Laat me weten of het gesmaakt heeft :-).
      Het 50 Dagen Programma gaat je absoluut verder helpen.
      Goed bezig!!!
      Fijn weekend en geniet van de pannenkoeken straks :-).

      Groeten Timo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *