Koolhydraatarme Notencake – Net iets Te Lekker!

koolhydraatarme notencake

Het is tijd voor een heerlijke koolhydraatarme notencake! Het ideale tussendoortje. Je gebruikt voor dit recept de meest verse ingrediënten en dat proef je! Een ander pluspunt is dat je niet uren lang in de keuken hoeft te staan. Maak jij deze notencake vandaag nog?

Koolhydraatarme notencake

Weet jij al waar je de notencake voor gaat gebruiken? Persoonlijk combineer ik deze cake met een kopje koffie. Soort van nagerecht :-).

Daarnaast ruik je de heerlijke geur van appel en kaneel in het huis. O ja, zie het als een compliment als vrienden aan je vragen waar je deze heerlijke notencake gekocht hebt!

TIP: ”Wil je graag een koolhydraatarm dieet volgen? Maak dan gebruik van het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma! De recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden! Daarnaast val je gemiddeld 2 kg per week af!”.  Bekijk Hier Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma>>>

Gezonde Notencake

Deze koolhydraatarme notencake bestaat uit verse en verantwoorde ingrediënten. De cake uit de supermarkt bevat te veel suiker. Dat is bij deze notencake niet het geval!

Door de aanwezige noten, eieren en appels bevat dit recept de volgende vitamine: A, B1, B2, B6, B11, B12, C, D en E. De aanwezige mineralen zijn magnesium, fosfor, zink, natrium, ijzer, kalium, calcium en koper.

De voedingswaarden

Je kunt deze notencake in 14 plakjes verdelen. Per plak zitten er de volgende voedingswaarde in:

Aantal calorieen: 140
Koolhydraten: 5,5 gram
Eiwitten: 4,5 gram
Vetten: 13 gram

Wat heb je nodig?

koolhydraatarme notencake

– 75 gram gemengde noten
– 2 zoet appels (niet te groot)
– 2 eieren (M)
– 200 gram amandelmeel
– 40 gram gesmolten roomboter
– Amandelschaafsel naar eigen smaak
– 1 theelepel bakpoeder
– 2 a 3 eetlepels steviakristal
– 1 theelepel kaneel

Hoe maak je koolhydraatarme notencake?

1. Verwarm de oven alvast voor op 180 graden. Ondertussen schil je de appels en raps je deze in een kom. Hak de noten klein en doe deze in een andere kom.

2. Neem de kom met noten en voeg hier de bakpoeder, amandelmeel en stevia kristal aan toe. Roer alles goed door elkaar en voeg daarna de geraspte appels eraan toe. Doe er 1 a 2 theelepels kaneelpoeder bij en meng nogmaals alle ingrediënten door elkaar.

3. Klop met een garde de eieren samen met de boter. Zodra alles goed geklopt is voeg je dit mengsel toe aan het beslag. Meng alle ingrediënten door elkaar.

4. Neem een cake vorm en leg hier een vel bakpapier in. Doe de cakemix op het bakpapier en verdeel het over de cakevorm. Tot slot doe je de amandelschaafsel erover heen en laat je de oven 40 a 50 minuten zijn werk doen.

5. Eet smakelijk!

Koolhydraatarme recepten dankzij het 50 Dagen Programma!

Wil je graag meer gezonde koolhydraatarme recepten, dan raad ik je het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma aan. Dit programma bevat 50 complete dagmenu’s met ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. De Recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden.

Het voordeel van dit 50 dagen programma is dat je anders gaat eten en niet minder! Geen honger lijden dus!!

Daarnaast kun je het koolhydraatarm 50 dagen programma met 100% afslank garantie gebruiken. Val je namelijk niet af, krijg je gewoon je geld terug.   Open Hier Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma >>>

Heb je nog vragen over het recept of het dieet programma dat ik met je deel, laat dan onderaan in dit artikel een reactie achter. Ook lees je hier vragen en ervaringen van anderen.

koolhydraatarme salade met tonijn

 

Lees ook:

Het Meeste Gemaakte Afslank Recept Vind Je Hier >>>

Hoe Word Je Als Vrouw Snel Gespierd? DIT HELPT WEL DEGELIJK >>>

Beste Afslankproducten – TOP 10 Afslankproducten Die WEL Werken >>>

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *