Koolhydraatarme Salade Met Ei, Bacon En Avocado – HEERLIJK!

koolhydraatarme salade met ei

Een koolhydraatarme salade met ei past op elk moment van de dag. De gezonde voedingsstoffen geven je boordevol energie en de smaak is onwijs lekker! Bekijk snel welke ingrediënten je nodig hebt, zodat je vandaag nog deze salade kunt maken.

TIP: ”Wil je graag een koolhydraatarm dieet volgen? Maak dan gebruik van het Koolhydraatarm Weekmenu! De recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden! Daarnaast val je gemiddeld 2 kg per week af!”.  >>  Bekijk hier het Koolhydraatarm Weekmenu

Koolhydraatarme salade met ei

Salade’s zijn ideaal! Of nu koud of warm is, een salade past altijd. Zo ook deze koolhydraatarme salade met ei. De smaak is super lekker en je hebt maar een paar ingrediënten nodig.

Ook bevat deze salade een hele hoop gezonde voedingsstoffen. Niet alleen erg lekker maar ook nog eens goed voor je lijf!

Is salade met ei gezond?

Voor dit recept gebruik je ei en eieren zijn rijk aan eiwitten, aminozuren en gezonde vetten. Vooral tijdens een koolhydraatarm dieet zijn eiwitten belangrijk.

Je behoud je spiermassa en verliest je vetmassa. Daarnaast bevat dit recept vitamines zoals A, B1, B2, B6, B11, B12, C, D en E. De aanwezige aminozuren zijn koper, zink, magnesium, calcium, fosfor, ijzer en natrium.

De voedingswaarden

Dit recept is voor 1 persoon. Ben je met meerdere personen verdubbel dan de benodigde ingrediënten. De voedingswaarde per portie is:

Calorieën 400
Koolhydraten 8 gram
Eiwitten: 18 gram
Vetten: 30 gram

Wat heb je nodig?

koolhydraatarme salade met ei

2 gekookte eieren
1 grote tomaat
1/2 avocado
gebakken bacon
75 gram veldsla
1 halve komkommer
bosui
olijfolie
chilipoeder
snufje zout

Hoe maak je koolhydraatarme salade met ei?

1. Kook de eieren ongeveer 6 a 7 minuten. Ondertussen snij je de tomaat, komkommer, bosui in stukjes. Zodra je dat gedaan hebt pak je de avocado en ook deze snij in je stukjes.

2. Laat de eieren even afkoelen zodat je ze kunt pellen. Snij de eieren in stukjes en voeg er wat chilipoeder en zout aan toe.

3. Neem een grote kom en doe hier de ingrediënten inclusief veldsla in. Verkruimel de gebakken bacon over de kom en meng alles goed door elkaar met een scheutje olijfolie.

4. Breng op smaak met chilipoeder en zout. Eet smakelijk!

Afvallen dankzij het Koolhydraatarm Weekmenu

Wil je graag meer gezonde koolhydraatarme recepten, dan raad ik je het Koolhydraatarm Weekmenu aan. Dit programma bevat 30 complete dagmenu’s met ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. De Recepten zijn eenvoudig en snel te bereiden.

Het voordeel van het Koolhydraatarm Weekmenu is dat je anders gaat eten en niet minder! Geen honger lijden dus!!

Daarnaast kun je het Koolhydraatarm Weekmenu met 100% afslank garantie gebruiken. Val je namelijk niet af, krijg je gewoon je geld terug.   Open hier het Koolhydraatarm Weekmenu >>>

Heb je nog vragen over het recept of het dieet programma dat ik met je deel, laat dan onderaan in dit artikel een reactie achter. Ook lees je hier vragen en ervaringen van anderen.

vleessalade

 

Lees ook:

De Beste Sporthorloges Van 2018 >>>

De Beste Fitness Handschoenen Vind Je Hier >>>

Hoe Word Je Als Vrouw Snel Gespierd? DIT HELPT WEL DEGELIJK >>>

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *